„Logbuch“ – ein Überblick der Tagesetappen

4.8. Heiligenhafen (50 sm)

3.8. Omø (25 sm)

2.8. Ballen auf Samsø – Kerteminde (45 sm)

1.8. Grenå – Rugård-Camping-Hjelm (vor Anker, 56° 08.13 N, 010° 47.3 E, 60 sm)

31.7. Hals (DK, 70 sm)

ein bewegender Moment – nach 18 Tagen Binnenschifffahrt wieder auf der Ostsee! Vinga in den Westschären: so kahl wie des Skippers Schädel

30.7.  Göteborg – Vinga (57 sm)

29.7.  Trollhättan (32 sm)

28.7. Dalbergså am Vänern-See (27 sm)

27.7. Djuro-Archipel (58° 50.31 N, 013° 26.5 E,  und Tvärvärpan im Lurön-Archipel im Vänern-See (vor Anker, 58° 49.36 N, 013° 10.2 E, 25 sm)

26.7. Veten im Vänern-See (vor Anker,  58° 52.54 N, 013° 53.3 E,  5 sm)

Eisberg im Göta-Kanal

12.7. – 26.7. Göta-Kanal: Mem – Sjötorp (102 sm)

 

12.7.  Mem im Göta-Kanal (20 sm)

11.7. Snedskär (10 sm)

10.7. Nävekvarn (17 sm)

9.7. Sävö – Broken (27 sm)

8.7. Rassaviker (Ankerbucht, 5 sm)

7.7. Nynäshamn (5 sm)

6.7. Huvudskär – Lacka (25 sm)

4.7. Fjärdlång (Ankerbucht, N 59° 02.4, E 018° 30.4, 30 sm)

29.6. Stockholm, Hafen Navigationssällskapet, 25 sm)

28.6. Möja – Gällnö (Ankerbucht, N 59° 24.1, E 018 39.1) (28 sm)

27.6. Nämdö (Ankerbucht Skärvassaholmen,, N 59° 12.1 , E 018°42.6) (13 sm)

26.6. Napoleonviken (Ankerbucht, N 59° 14.2, E 018° 24.1) (11 sm)

25.6. Saltsjöbaden – Hafen des Königlichen schwedischern Segelklubs (1 sm)

24.6. Saltsjöbaden-Moranviken (23 sm)

18.6. Möja-Kyrkviken (14 sm)

17.6. Malma Kvarn (4 sm)

15.6. Nämdö (Ankerbucht Skärvassaholmen,, N 59°12.1 , E 018°42.6) (30 sm)

14.6. Nynäshamn (44 sm)

12.6. Arkösund (12 sm)

9.6. Harstena-Flisfjärden (vor Anker, N 58°15.5 / E 017°01,47) (5 sm)

8.6. Ytterö (vor Anker, 58° 13, 27 N / 017° 00,55 E) (4 sm)

unterwegs im Gryts-Skärgård

7.6. Gubbön (vor Anker, 58° 11, 42 N / 016° 57,37 E) (5 sm)

6.6. Harstena – Fyrudden (11 sm)

4.6. Håskö/Lisselön (vor Anker, 58° 15, 07 N / 016° 54,50 E) (4 sm)

3.6. Fyrudden (4 sm)

2.6. Kättilö (vor Anker, 58° 11,28 N / 016° 53,48 E) (16 sm)

1.6. Trollholmen (vor Anker, 58° 00,43 N / 016° 45,43 E) (22 sm)

31.5. Smågö (vor Anker, 57° 51,45 N / 016° 40,41 E) (4 sm)

30.5. Vinökalv (vor Anker, 57° 51,43 N 016° 36,21 E) (11 sm)

28.5. Händelöp – Västervik (13 sm)

27.5. Idö (1,6 sm)

26.5. Spå(vor Anker, 57° 42,58 N / 016° 43,49 E) (3,4 sm)

25.5. Västervik (4 nm)

23.5. Spårö (Ankerbucht)  (10 nm)

21.5. Stora Vippholmen (Ankerbucht, 57° 32,09 N / 016° 41,51 E)  (16 nm)

19.5. Figeholm (9 nm)

11.5.  Oskarshamn (23 nm)

10.5.  Borgholm (Øland) (56 nm)

9.5.  Karlskrona – Sandhamn (18 nm)

8.5.  Aspö (47 nm)

7.5.  Christiansø (16 nm)

6.5.  Hammershavnen (Bornholm) (10 nm)

4.5.  Rønne (Bornholm) (52 nm)

3.5.  Sassnitz (Rügen) (9 nm)

2.5..  Lohme (Rügen) (32 nm)

30.4.  Schaprode (Rügen) (6 nm)

24.4.  Kloster (Hiddensee) (29 nm)

22.4.  Darßer Ort (28 nm)

21.4.  Warnemünde (14 nm)

20.4.  Kühlungsborn (25 nm)

19.4.  Burgstaaken (Fehmarn)  (10 nm)

51 Antworten auf „„Logbuch“ – ein Überblick der Tagesetappen“

  1. The ongoing discussions about architecture and sustainability in the US are both timely and vital. What excites me most is the increasing shift from just ticking LEED boxes to integrating resilience and local climate adaptation into designs Get more info

  2. Impressed by the expertise showcased here, it’s clear that these San Diego personal injury lawyers prioritize their clients‘ well-being. If you’re in need of top-notch legal support, don’t hesitate to explore how they can assist you with Accident attorney !

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert